Калинюк Вікторія Ярославівна
Рік народження-1982
Освіта- вища.
Який навчальний заклад і в якому році
закінчила- Факультет історії, політології та міжнародних відносин
ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 2007 р.
Географічний
факультет ЧНУ ім. Ю. Федьковича, 2017 р.
Спеціальність- Географія. Політологія.
Фах-Викладач
суспільно-політичних дисциплін. Викладач географії.
Педагогічний стаж- 16 років.
Проблема над якою працюю-”Використання
інтерактивних
форм та методів роботи на уроках ”.
Особистісний і педагогічний портрет
Я,
Калинюк Вікторія Ярославівна, вчитель географії. На педагогічній ниві працюю
вже 16 років. Стаж класного керівника 10 років.
Любов до дітей, до рідного краю спонукали мене обрати саме цей шлях.
Любов до дітей, до рідного краю спонукали мене обрати саме цей шлях.
По
закінченню школи вступила до Чернівецького педагогічного коледжу, згодом на
історичний факультет Чернівецького Національного Університету
ім.
Ю. Федьковича. У 2017 році здобула ступінь магістра географії.
Погоджуюсь із думкою, що вчитель завжди учень, бо щодня щось нове відкриваєш для себе.
Погоджуюсь із думкою, що вчитель завжди учень, бо щодня щось нове відкриваєш для себе.
На
мою думку, діяльність класного керівника дуже цікава, багатогранна,
трудомістка. Вона пов’язана з непередбаченими труднощами, невдачами, навіть
розчаруваннями, а іноді – з безсонними ночами, сльозами… Все це так. Але коли
бачиш, як на твоїх очах виростає Людина, як збагачується її духовний світ, як
дитина починає усвідомлювати своє місце в житті, а у вирішенні проблем шукає
підтримки в тебе і вдячна за це, забуваєш про прикрощі і безсонні ночі, а душу
наповнює почуття глибокого задоволення. Сподіваюсь, що моя любов зігріє їх
серця та торкнеться дитячих душ. На початку педагогічної діяльності отримала
досвід класного керівництва у 11 класі.
Після, так би мовити, “школи молодого
бійця” мені довірили п’ятикласників, з якими ми пройшли цікаві і незабутні роки до 11 класу.
За ці роки я пройшла шлях від виховання підлітків, де відбувається формування
цінностей колективу, до старших підлітків, які намагаються утвердитися в
колективі через органи самоврядування, через вираження своїх морально-етичних позицій.
В практику виховної роботи з класом впроваджую модель виховної системи,
основану на ідеях педагогіки життєтворчості, яка найповніше розкриває сенс
існування людини у світі.
Змінюється
світ, змінюються підходи до викладання, та незмінним залишається головне
призначення вчителя – навчити людину бути Людиною. Вважаю, педагогічне
покликання – це не тільки передача знань, умінь і навичок, а й всебічний
розвиток здібностей та можливостей учнів, виховання порядного, відповідального,
свідомого громадянина країни. Моя професійна діяльність ґрунтується на
верховенстві загальнолюдських цінностей, норм і принципів моралі.
Найбільшою нагородою для мене є досягнення вихованців і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Використовую у своїй роботі найрізноманітніші освітні новації, а перевагу надаю інтерактивним методам виховання, коли спостерігається демократизація у спілкуванні учителя та учня, адже вони є партнерами у виховному процесі.
Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю його. Вірю дітям, а вони вірять мені. Найголовніше не зійти з обраної дороги, якою пробираєшся зі своїми учнями крізь темряву.
Найбільшою нагородою для мене є досягнення вихованців і відчуття того, що ти допоміг становленню ЛЮДИНИ. Використовую у своїй роботі найрізноманітніші освітні новації, а перевагу надаю інтерактивним методам виховання, коли спостерігається демократизація у спілкуванні учителя та учня, адже вони є партнерами у виховному процесі.
Намагаюся знаходити у кожному щось хороше, розвиваю його. Вірю дітям, а вони вірять мені. Найголовніше не зійти з обраної дороги, якою пробираєшся зі своїми учнями крізь темряву.
Я
середнього зросту, темноволоса. Спокійної вдачі, товариська, толерантна, розсудлива. Не люблю створювати
конфліктні ситуації, рішуча. Маю два
хобі: вишивка і кондитерство. У роботі ціную відповідальність, у людині –
чуйність і доброту.
Як у краплі роси відображається весь світ, так у
вчителя повинна я вважаю відображатися вся культура.
Я люблю дітей, всяких: гучних і тихих, слухняних
і примхливих, чистеньких, доглянутих і неохайних, гарненьких і не дуже. На тій
простій підставі, що вони - діти. Адже вчитель не повинен бути несправедливим,
недобрим, жорстокою людиною, тому що найбільше дитину ранить несправедливість.
Хороший вчитель має бути зразком вихованості і культури поведінки; грубість
крики, образи в школі недопустимі.
Робота
вчителя – це безмежне поле, на якому потрібно завзято та наполегливо працювати.
Щодня пошук, щодня несподіванки, то прикрі, то кумедні, щодня – відкриття, які
неможливі без натхнення.
В нашій
роботі є багато труднощів, проте, є значно більше щасливих й радісних моментів заради яких
хочеться працювати, вдосконалюватися.
А.С. Макаренко зазначав, що «…діти – це життя, і
життя прекрасне, і ставитися до них треба як до товаришів і громадян, поважати
їхнє право на радість і обов’язок відповідальності». Вчитель є творцем дитячих
душ, процес педагогічної творчості постійно підштовхує на пошуки нових методів
і форм роботи з учнями.
Розуміти дітей – означає володіти щонайвищою
майстерністю їхнього виховання. Хто виховує хороших людей, той і перемагає. Ми
повинні піднятися до розуміння того, що кожна дитина, кожен учень – це
Особистість, яку ми повинні відчути серцем, підтримати в разі необхідності,
вселити надію на щасливе майбутнє. Головне – створити в людині Людину. Це як
збудувати храм, що завжди не просто. Для цього потрібно змінити свою
свідомість, перейти на інший рівень. Одягти інші окуляри. Інакше подивитися на
світ. Але тільки так можна і себе вдосконалити і допомогти іншим досягнути
життєвого успіху.
Я вірю у свої сили і сили тих, хто щодня дивиться на мене випромінюючи любов
і надію.
Основні заповіді
іміджу
сучасного
вчителя
1. Роби все вчасно
і професійно.
2. Завжди
будь люб'язним, привітним
і доброзичливим.
3. Ніколи
не говори зайвого.
Думай про наслідки
сказаного тобою
4. Пам'ятай, що успішна
робота - це професіоналізм плюс порядність.
5.Дбай про своє добре ім'я - це найвища
цінність сучасного вчителя.
6. Думай про інших, а не лише про себе. Турбуйся про своїх колег, учнів -
вони створюють твій імідж.
7. Дбай про свій зовнішній вигляд. Пам'ятай: привабливий зовнішній вигляд -запорука позитивного іміджу.
8. Говори
й пиши грамотно.
Твої мова й мовлення - ознаки
інтелекту.
9. Пам'ятай, що впевненість у собі не повинна заважати скромності.
Учитель - це покликання, учительство - це служіння, а не робота.
Основні риси, притаманні творчому
вчителю
1.Відповідальне ставлення до своєї справи,
сумлінне виконання обов’язків у будь-яких ситуаціях і за будь-яких умов.
2.Постійний пошук оптимального способу реалізації
завдань, які потрібно виконати, пошук методичних знахідок.
3.Бажання й уміння досягти позитивних результатів
навіть за несприятливих умов.
4.Розвиток фантазії, уміння бачити незвичайне
навіть у звичних ситуаціях.
5.Прагнення сформувати творчу особистість
школяра.
6.Артистизм, уміння розвивати, стимулювати дитячу
уяву.
7.Уміння створювати проблемно-пошукові ситуації,
ситуації успіху.
8.Педагогічна тактовність.
9.Загальна культура особистості.
Я вірю у свої сили і сили тих, хто щодня дивиться на мене випромінюючи любов
і надію.
Немає коментарів:
Дописати коментар